Részletek
Rövid összefoglalás a projektről:
Sárospatakon az önkormányzat az a szervezet, amely a városarculat, településmarketing területén hivatott a megfelelő szakmai hátteret biztosítani, a város imázsát megfelelő rangra emelni, fejleszteni. Sárospatakon rendkívül aktív az a szellemi háttér (civilszervezetek, helyi öntevékeny közösségek, turisztikai szolgáltatók), amely egy egységes, jól felépített "városmárka" koncepció szereplőiként, aktív résztvevőiként megvalósíthatják annak sikeres működtetését. A város eddig nem rendelkezett állandó városmarketing szakemberrel és nincs olyan kidolgozott módszertan a városimázs építésére és fenntartására, ami a város hazai és nemzetközi ismertségét, rangját méltóképpen képviselhetné. A városmarketing eddig esetlegesen, elsősorban jubileumi évekhez, eseményekhez (pl.: Szent Erzsébet év - 2007, újra várossá nyilvánítás 50. évfordulója - 2018) igazodva jelent meg, az adott esemény jellegzetességeit alapul véve, eseti jelleggel, az adott alkalomhoz igazított arculattal, változó szereplőkkel. Ezzel kíván szakítani a város, szeretne egységes, jól felépített logika szerint, korszerű és hatékony eszközökkel továbblépni a városimázs építés területén.
Jelen kulcsprojekt keretében a Sárospatak "brand" kialakítása a cél, amelynek része a tudatos, stratégiai márkaelemzésre épülve létrehozott, egyedi, vonzó Sárospatak márka, illetve a hozzá kapcsolódó fenntartható, célcsoport-szegmentált kommunikációs stratégia.
A Sárospatak "brand" kialakításával a helyben meglévő természeti, kulturális és infrastrukturális értékek összefogása, a most zajló közösségi fejlesztések szervezése, fenntartható integrálása történik meg. A város - gazdasági, letelepedési és munkavállalási - versenyképességének és népességmegtartó erejének hosszú távú biztosítását is szolgálja a "brand" által a Sárospatakról kialakuló kép tudatos formálása, erősítése, valamint a város erősségeit és lehetőségeit megfelelően hangsúlyozó arculat.
Műszaki szakmai eredmény:
Márka látványvilág kialakítása
Kommunikációs stratégia felépítése
Márka háttér kialakítása
Stratégiai márkaelemzés
Projekt kezdete: 2019.10.02.
Projekt vége: 2020.04.30.
Szerződött támogatás összege: 18 999 911 Ft
Támogatás intenzitása: 100 %
További információ:
Innovo-Patak Sárospataki Városfejlesztő Nonprofit Kft. (menedzsment szervezet)
3950 Sárospatak, Kossuth L. út 50.
e-mail: innovo@sarospatak.hu
telefon: +36 47/311-676, +36 20/220-7026